MAPA STRONY | GALERIA | LINKI | FORUM ŻKS Ostrovia KM Ostrów Wlkp klub żużlowy
 
KM Ostrów ŻKS Ostrovia
  • Aktualności
  • Informacje
  • Stadion
  • Kadra
  • Statystyki
  • II Liga
  • Historia
  • ChatNEW
Zdjęcia żużlowe

> więcej zdjęć

Żużel





FIM SGP 2: Nowa fizyka jazdy
07.02.2006

Redakcja

Kilka dni temu na stronie firmy Techland (www.techland.pl) ukazały się kolejne informacje dotyczące drugiej części gry, żużlowego symulatora - FIM Speedway Grand Prix. Tym razem o zmianach w nowej wersji gry, szczególnie tych dotyczących fizyki jazdy,mówi Maciej Kłokowski - kierownik projektu FIM SGP2.

Maciej Kłokowski (za www.techland.pl): Poprzednio, kiedy odsłanialiśmy nowe cechy gry skupiliśmy się na ulepszonej, jeszcze bardziej realistycznej fizyce. Dlaczego to takie ważne? Odpowiedź jest prosta - każdy tor jest inny, ponadto na każde zawody organizatorzy inaczej przygotowują nawierzchnię. Co więcej, warunki torowe zmieniają się także w czasie trwania samych zawodów. Nic więc dziwnego, że zawodnicy niejako ciągle poszukują optymalnych ustawień motocykli, oraz najszybszych ścieżek jazdy. Przywykliśmy już do scen, w których zawodnicy na prezentacji kopią butem w nawierzchnie toru, chcąc jak najlepiej poznać jego wszystkie tajemnice i możliwie jak najlepiej dostroić swój sprzęt. Bardzo dobrze znamy także rytuał żłobienia kolein, gdzie żużlowcy pieczołowicie przygotowują sobie najlepsze miejsce do startu. Nie inaczej jest, gdy taśma idzie w górę. Podczas wyścigu jeźdźcy ciągle szukają optymalnego toru jazdy, próbując złapać przyczepność to przy wewnętrznej czy też pod bandą.

Chcemy, by w SGP2 znalazły się wszystkie te elementy, aby poniekąd "zmusić" gracza do ciągłej nauki, do poznawania kolejnych torów i nabierania umiejętności odpowiedniego dostosowywania się do panujących warunków. Gracz powinien kilka razy spróbować ataku zarówno po wewnętrznej jak i po zewnętrznej, zanim wyczuje gdzie tor najlepiej trzyma i które przełożenie jest aktualnie najbardziej optymalne. Postaramy się, aby dla różnych torów, tych układanych na jedne zawody i stałych, charakterystyka nawierzchni znacznie się różniła oraz by w zależności od "przygotowania" toru pola startowe miały różne właściwości. Warto również dodać, że na zróżnicowane i zmienne właściwości torów nałoży się nowy, spersonalizowany sposób zachowania się przeciwników komputerowych, z symulacją rzeczywistych stylów jazdy prawdziwych zawodników cyklu GP, co dodatkowo uatrakcyjni rozgrywkę
.

Techland zapowiedział, że już niebawem pojawią się kolejne szczegóły na temat nowości w grze i pierwsze screenshoty.

źródło: www.techland.pl


powrót








Ostrów Wielkopolski Informacje, ogłoszenia, firmy


• 06.06 - 9 kolejka:
Ostrów - Lublin 48:41

• 13.06 - 3 kolejka:
Łódź - Ostrów g. 16:00

• 20.06 - 10 kolejka:
Piła - Ostrów, g. ??:??


  Drużyna M P p
1. Łódź 7 13 +145
2. Piła 8 11 +29
3. Ostrów 7 9 +48
4. Lublin 8 9 +33
5. Rawicz 9 9 -39
6. Opole 6 6 -27
7. Kraków 6 4 -74
8. Krosno 7 2 -109
Ostatnia aktualizacja: 07.06.2010

Fani

 




© ostrowskizuzel.pl
ARCHIWUM | REDAKCJA | REKLAMA